سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داروسازی بدون کنکور ، بدون آزمون داروسازی ، رشته داروسازی بدون

داروسازی بدون کنکور ، بدون آزمون داروسازی  ، رشته داروسازی بدون کنکور

پذیرش رشته داروسازی بدون کنکور در کیش 97-98

سوال مهم: آیا پذیرش رشته داروسازی بدون کنکور برای سال 97 خواهیم داشت ؟

دانشگاههایی که رشته های داروسازی را بدون کنکور پذیرش می کنند در داخل کشور کدامند ؟

لیست رشته های داروسازی و پیراداروسازی بدون کنکور سال 97 کدامند ؟(دانشگاه بین الملل کیش_ دانشگاه آزاد_ تحصیل رشته های پزشک خارج از کشور)

سوال پرتکرار: آیا دانشگاه بین الملل تهران و رشته داروسازی بدون کنکور در کیش برای سال 98 پذیرش خواهند داشت؟

آیا ثبت نام بدون کنکور در رشته داروساری – رشته دندانداروسازی و رشته دامداروسازی در دانشگاه آزاد واقعیت دارد؟(خرید صندلی!!!)

شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور رشته ی داروسازی و داروسازی بدون آزمون چگونه می باشد؟(بدون آزمون ورودی و مدرک زبان)

نحوه پذیرش داروسازی بدون کنکور 97-98 چگونه است؟ (سوابق تحصیلی ملاک اصلی پذیرش خواهد بود یا استعداد درخشان!)

درخت دانش در این مقاله قصد دارد تا واقعیت رشته های داروسازی و پیراداروسازی بدون کنکور را برای شما دوستان عزیز تشریح نماید، و پاسخ سوالات متعددی و ابهامات را که داوطلبان عزیز در ذهن داشته اند و با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند را پاسخ دهد.

پذیرش داروسازی بدون کنکور مهر – بهمن 97

رشته های داروسازی و پیراداروسازی و رشته داروسازی بدون کنکور در کیش دو سالیست که وارد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شده اند، و هر ترم احتمال این وجود دارد که به این لیست رشته ها، رشته های داروسازی و پیراداروسازی اضافه شوند، برای مثال ما در بهمن ماه 96 بر اساس پیش بینی هایی که مشاوران درخت دانش، در ارتباط با سنجش دانشگاه آزاد داشتند شاهد بودیم که رشته دامداروسازی جز این لیست رشته ها قرار بگیرد و نسبت به بازار کار خوب این رشته طرفداران زیادی برای ثبت نام این رشته و رشته های دیگر داروسازی بدون آزمون اقدام کردند.

داروسازی بدون کنکور

رشته دامداروسازی بدون کنکور دانشگاه آزاد

امروزه با گسترش بازار کار رشته های داروسازی روز به روز بر آمار شرکت کنندگان کنکور تجربی بیشتر شده و امسال طبق آمار سازمان سنجش تعداد شرکت کنندگان  این روزها همه درباره رشته های بدون کنکور داروسازی سوالاتی مطرح می کنند. برای روشن شدن مبحث پذیرش رشته های داروسازی، مطالب زیر و همچنین مقاله مربوط به رشته های داروسازی بدون کنکور را مطالعه بفرمایید.

داروسازی بدون کنکور * بدون کنکور داروسازی  *بدون آزمون داروسازی*ثبت نام داروسازی* ثبت نام بدون کنکور داروسازی* ثبت نام بدون آزمون داروسازی* شرایط داروسازی بدون کنکور * رشته داروسازی بدون کنکور* رشته داروسازی بدون آزمون* ثبت نام بدون آزمون رشته پرشکی 98

داروسازی بدون کنکور 97-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر – بهمن 97

با توجه به اینکه سالهای قبل بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم معمولا از نیمه ی دوم آذر ماه آغاز میشد و تا بهمن ماه ادامه داشت پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 97 نیز در همین تاریخ برای نیم سال دوم 97 شروع خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 97، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه ریاضی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه انسانی، که احتمال زیاد همین رشته ها را برای نیمسال اول سال 97 دانشگاه آزاد پذیرش داشته باشد و در دفترچه بدون کنکور لیست رشته های داروسازی و پیراداروسازی نیز به همین لیست رشته های بدون کنکور مهر 97 اضافه شوند.

برای اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور سال 97 و همچنین رشته های پیراداروسازی بدون کنکور با مشاوران بدون آزمون درخت دانش در تماس باشید یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های پیراداروسازی بدون آزمون 97

رشته های پیراداروسازی بدون کنکور

داروسازی بدون کنکور در ایران * داروسازی بدون کنکور در کیش 97 * داروسازی بدون کنکور در تهران * شهریه داروسازی بدون کنکور * داروسازی بدون کنکور در کیش 96 * رشته های داروسازی بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد * رشته های بدون کنکور داروسازی 98

تنها موضوعی که باعث شده برای داوطلبان این ابهام به وجود بیاید این است که در سالهای گذشته در بعضی شهرها به صورت نیمه متمرکز در مقطع کاردانی، دانشگاه علوم داروسازی بر اساس سوابق و معدل بدون کنکور بعضی رشته های پیراداروسازی را پذیرش نموده است. رشته هایی مانند اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط و یک سری دیگر از رشته های تجربی و پیراداروسازی.

داروسازی بدون آزمون

رشته داروسازی بدون کنکور

ثبت نام رشته داروسازی

داروسازی بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام رشته داروسازی بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی 98

مشاوره تحصیلی

در مقطع کاردانی دوره روزانه دانشگاه علوم داروسازی و کارشناسی در دانشگاه پردیس تهران و صنعتی شریف در کیش یک سری رشته های گروه تجربی و مهندسی را بدون کنکور پذیرش می نماید. کسانی که مشکل مادی ندارند و دوری راه و غربت برای آنان مشکلی ایجاد نمی کند، می توانند با اطلاع از شهریه سنگین دانشگاه های پردیس(کیش، دانشگاه تهران و …) بدون کنکور شرکت نمایند.

لازم به ذکر است تنها هزینه این دانشگاه دشوار است وگرنه از لحاظ مدرک فرقی با دانشگاه دولتی روزانه ندارد.

در رشته ریاضی فیزیک هم بعضی رشته های آن در دانشگاه پردیس کیش به صورت بدون کنکور پذیرش دارد. اما رشته های علوم انسانی در این دانشگاه جایی ندارند(رشته داروسازی بدون کنکور در کیش). امکانات رفاهی دانشگاه پردیس کیش خوابگاه – سلف سرویس- سالن ورزشی سرپوشیده –– سالن آمفی تئاتر- آزمایشگاههای مجهز ( آزمایشگاه تخصصی ژنتیک، آزمایشگاه ایمنی شناسی، آزمایشگاه بیوشیمی، آزمایشگاه آناتومی، آزمایشگاه فیزیولوژی ، آزمایشگاه میکروب شناسی، کشت سلول و ………) می باشد. برای شرکت در دانشگاه پردیس کیش فقط از طریق دیپلم می توان شرکت نمود و شرکت در مقاطع بالاتر انجام نخواهد گرفت.

داروسازی بدون کنکور در ایران

شهریه داروسازی بدون کنکور

داروسازی بدون کنکور در کیش 98

رشته های بدون کنکور داروسازی 98

نکات قابل توجه برای پذیرش در دانشگاه بین المللی کیش

برای کسانی که در آزمون دولتی یا آزاد پذیرفته شده و شروع به تحصیل نموده اند سپس در جواب پذیرش دانشگاه پردیس کیش قبول خواهند شد باید گفت که به صورت دانشجوی انتقالی به دانشگاه بین الملل می توانند ثبت نام کرده و واحدهای گذرانده شده را پس از دریافت کارنامه تحصیلی مطابقت داده و نیازی به گذراندن مجدد ندارند.

” رشته داروسازی بدون کنکور “امروز دلایل زیادی باعث شده ورود به دانشگاه ها به صورت بدون کنکور تقاضای زیادی داشته باشند. از جمله عواملی که باعث تعداد متقاضی بالا شده است، عواملی مثل عدم قبولی در کنکور، سن زیاد، مشغله کاری و … هستند. رشته های بسیار جالب توجهی مثل رشته های داروسازی و پیراداروسازی هم به صورت بدون کنکور ارائه می شوند.

عدم قبولی در این رشته ها بدلیل رقابت زیاد، افراد را به تحصیل در این رشته ها بصورت بدون کنکور سوق میدهد. یکی از مهم ترین رشته ها که طرفدار زیادی هم دارد، رشته داروسازی است. این رشته از بازار کار خوبی برخوردار است و بدون شک یکی از سوالات مهم علاقه مندان، امکان تحصیل به صورت بدون کنکور است! در این نوشتار، به امکان یا عدم امکان رشته داروسازی بدون کنکور خواهیم پرداخت.

رشته داروسازی بدون کنکور ؟

اول از همه باید بدانید اگر متقاضی ورود به رشته داروسازی بدون کنکور یا با کنکور هستید باید خودتان را برای دنیایی از حفظیات آماده کنید!

بر خلاف عقیده عوام رشته داروسازی دارو فروشی نیست. افرادی که فارغ التحصیل این رشته هستند، در فیلد های کاری گسترده ای مشغول به کار میشوند. مثلا در مبحث دارو درمانی بدون شک داروسازان یکی از گزینه های مناسب در این موضوع هستند. مباحث این رشته بشدت حفظی هستند و بسیار گسترده می باشند.

آیا دانشگاه های پردیس بین الملل ارایه می دهند ؟

 این دانشگاه ها در واقع زیرشاخه دانشگاه های سراسری هستند. برای مثال دانشگاه پردیس بین الملل دانشگاه تهران زیر شاخه دانشگاه تهران است. مدرکی در نهایت در این دانشگاه ها اعطا میشود، دقیقا همان مدرک اصلی دانشگاه سراسری مورد نظر است.

مثلا مدرکی که درنهایت از دانشگاه پردیس بین الملل تهران دریافت می کنید، همان مدرکیست که دانشجویان از خود دانشگاه تهران دریافت می کنند. جالب توجه است اساتید این دانشگاه ها هم دقیقا اساتید دانشگاه سراسری مربوطه هستند. مدرک داروسازی که شما کسب می کنید، هیچگونه نشانه ای مبنی بر اینکه این مدرک از پردیس بین الملل کسب شده ندارد. ورود به این دانشگاه ها علاوه بر رتبه مناسب در کنکور سراسری شرایط خاصی دارد.

معدل های دیپلم و پیش دانشگاهی شما مهم می باشند

و هزینه های تحصیل در این دانشگاه ها نیز معمولا بالا هستند.

در ضمن خدمتتان بگوییم که در این دانشگاه ها باید از توانمندی علمی بالایی به صورت مداوم برخوردار باشید. اگر معدل شما سطح قابل قبولی نباشد، سریعا عذر شما را میخواهند پس یکی از شرایط بسیار مهمی که نیازمند است، توانمندی علمی بالا است چرا که باید معدلتان در یک حد حداقلی باشد.

در هنگام ثبت نام با شما دو مصاحبه انجام می شود. یکی مصاحبه علمی که شما را از جنبه توانمندی های علمی بررسی میکنند. مصاحبه دیگر مصاحبه مالی است که شما را از نظر تمکن مالی بررسی میکنند. باید از سطح مالی قابل قبولی برخوردار باشید که بتوانید شهریه های این دانشگاه ها را پرداخت کنید.

یا دانشگاه آزاد اسلامی؟

دانشگاه های آزاد هرساله رشته هایی را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد و هرساله این رشته ها زیادتر هم می شود.

رشته هایی که بازار کار خوبی را دارا هستند توسط دانشگاه آزاد اسلامی به صورت بدون کنکور ارائه شده است.( مثل زیست شناسی، شیمی، حقوق و روانشناسی و …) پس احتمال دارد که رشته داروسازی هم به صورت بدون کنکور در سالیان آینده ارائه شود و قطعا در صورت ارائه با شرایط بخصوصی روبه رو هستید.

پس باید در نظر داشت که ما علاوه بر دانشگاه های پردیس بین الملل امکان یا عدم امکان رشته داروسازی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد را نیز بررسی کردیم.

دانشگاه علمی کاربردی چطور ؟

دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای بیش از هفتصد واحد دانشگاهی در کل کشور است که در طی سال های اخیر رشته های زیادی را به لیست رشته های جذاب خود افزوده است.

در این دانشگاه ابتدا دوره دوساله کاردانی و سپس دوره کاردانی به کارشناسی ارایه می شود و دانشجویان باید برای اخذ مدرک لیسانس در دو دوره دو ساله به تحصیل بپردازند.

دانشگاه علمی کاربردی معمولا اسم رشته ها را تغییر می دهد، بعنوان مثال از رشته ی مدیریت بازرگانی با نام مدیریت کسب و کارهای کوچک نام می کند و به بیان دیگر واحد های درسی ارایه شده در این دانشگاه با سایر دانشگاه های زیر مجموعه وزرات علوم کمی متفاوت بوده و علت آن هم تاکید این دانشگاه بر کسب مهارت است.

رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور وجود دارد با نام کاردانی سلامت دارویاری که غالبا داوطلبان کنکور سراسری که به هر دلیلی در کنکور موفق نبوده از این رشته غافل هستند و اطلاعات چندانی درباره آن ندارند.

جالب اینجاست که بدانید رشته کاردانی دارویاری در بیش از 20 واحد دانشگاهی در سراسر ایران ارایه می شود که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره این رشته به مقاله معرفی رشته داروسازی هم سر بزنید.

بدون آزمون داروسازی

ثبت نام داروسازی

ثبت نام بدون کنکور داروسازی

داروسازی بدون آزمون

خرید صندلی داروسازی پولی بدون کنکور 97

شهریه رشته داروسازی بدون کنکور 97

شهریه رشته داروسازی بدون کنکور به صورت سالیانه به استناد قیمت تمام شده خدمات آموزشی دانشجویی متناسب با نرخ تورم  و حداکثر تا 15%مشمول افزایش سنواتی خواهد بود. شهریه رشته بدون کنکور داروسازی به شرح ذیل می باشد:

شهریه رشته داروسازی 25.000.000 تومان

شرایط تحصیل بدون کنکور رشته های داروسازی

پذیرش داروسازی بدون کنکور دانشگاه ازاد

پذیرش داروسازی بدون کنکور دانشگاه ازاد :ثبت نام بدون کنکور در رشته های مانند داروسازی و دندانداروسازی یکی از اصلی ترین دغدغه های متقاضیان تحصیل در رشته های بدون کنکور داروسازی است

شرایط و پذیرش داروسازی بدون کنکور دانشگاه ازاد

خیلی از داوطلبان ادامه تحصیل در رشته های داروسازی در صورت عدم قبولی در کنکور از لیست رشته های داروسازی که در دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی به نیاز به رتبه ی کنکور است ثبت نام کنند.

رشته هایی مانند کاردانی مامایی ، کادرانی اتاق عمل ، گیاه شناسی ، دامداروسازی ، و…بدون نیاز به کنکور است.اما  چه رشته ای از پیراداروسازی در چه دانشگاهی بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند و طریقه ی ثبت نام بدون کنکور داروسازی و شرایط ثبت نام داوطلبان بحثی است که متقاضیان باید از آن اطلاع کامل داشته باشند.

این دسته از داوطلبانی که در رشته های داروسازی موفق به قبولی در دانشگاه های سراسری نشده اند و قصد دارند که بدون کنکور تحصیل در این رشته ها را ادامه دهند سوالات زیادی برای ان ها به وجود می اید.

شما عزیزان برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بدون کنکور داروسازی می توانی بامشاورین مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام بدون کنکور : معرفی رشته داروسازی

یکی از راه های ثبت نام کنکور رشته داروسازی ، ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی است.

شاید جالب باشد که بدانید حدود 30 تا 50 درصد علت ناموفق شیوه مداوای یک بیمار، به دارو مربوط می‌شود؛ یعنی کیفیت دارو، انتخاب نوع‌دارو و نحوه استفاده از دارو (این که بیمار دارو را با چه مواد غذایی یا دارو‌های دیگر استفاده کرده است) می‌تواند اثر دارو را تضعیف کند. و این وظیفه یک داروساز است که علت را تشخیص دهد و در این زمینه پزشک معالج را راهنمایی کند.

بر خلاف تصور اغلب افراد ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی یا همان داروسازی بدون کنکور راه هایی دارد که اطلاع از آن ها می تواند راه گشای بسیاری از داوطلبان پذیرش رشته داروسازی بدون کنکور باشد. از این رو مرکز مشاوره تحصیلی چگونگی ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی را به شما مشاوره می دهد.

مشاوره کنکور رشته داروسازی,انتخاب رشته کنکور رشته داروسازی,ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی,انتخاب رشته داروسازی,برنامه ریزی کنکور رشته داروسازی,معرفی رشته داروسازی,ثبت نام کنکور رشته داروسازی,مشاوره کنکور

ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی

شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی

ثبت نام داروسازی بدون کنکور :

ثبت نام داروسازی بدون کنکور،شرایط ثبت نام و مراحل ثبت نام بدون کنکور

داروسازی بدون کنکور دانشگاه های پردیس تهران، پردیس کیش و سایر پردیس های کشور

داروسازی در خارج از کشور، داروسازی در ترکیه،داروسازی در امریکا و سایر کشورها

مشاوره تلفنی داروسازی بدون کنکور و استفاده از نرم افزار بدون کنکور دانشگاه

برای مشاوره ثبت نام داروسازی بدون کنکور و اطلاع از شرایط ثبت نام

داروسازی بدون کنکور صحت دارد؟

یکی از دغدغه های اصلی علاقه مندان به رشته های داروسازی و پیراداروسازی اینست که بتوانند بدون کنکور در رشته مورد علاقه خود نظیر داروسازی تحصیل نمایند.از این حیث علاقه مندان بایستی شرایط و مراحل ثبت نام بدون کنکور رشته های داروسازی و پیراداروسازی نظیر داروسازی را دانسته و با آگاهی کامل از لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات لازم از مشاورین مرکز راهنمایی بگیرند.کارشناسان مرکز با اطلاعات به روز و رسمی شما را راهنمایی کرده و لیست رشته و دانشگاه های بدون کنکور را به اطلاع شما میرسانند.

ثبت نام دندانداروسازی در دانشگاه های پردیس و خودگردان:

دانشگاه های پردیس و خودگردان در رشته داروسازی دانشجو می پذیرند. شرایط پذیرش در این دانشگاه ها راحت تر از دیگر دانشگاه های پذیرنده رشته داروسازی است. به همین جهت متقاضیان قابل توجهی برای ورود به آنها اقدام به ثبت نام داروسازی در دانشگاه های پردیس و خودگردان می نمایند.

میزان شهریه، رتبه مورد نیاز برای قبولی داروسازی دانشگاههای پردیس و خودگردان و نیز اعتبار مدرک و شرایط ثبت نام در این دانشگاه ها در رشته داروسازی، متمایز از دیگر دانشگاههاست. از این رو برای ورود به دانشگاههای پردیس و خودگردان در رشته داروسازی باید اطلاعات کافی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاههای پردیس و خودگردان رشته داروسازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور و مزایا و معایب آن:

سوالاتی در رابطه با موضوع داروسازی بدون کنکور:

شرایط و مراحل ثبت نام رشته داروسازی بدون کنکور چیست؟

آیا می توان بدون آزمون در رشته داروسازی تحصیل کرد؟

تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه های بدون کنکور و پردیس آیا صحت دارد؟

ادامه تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور امکانپذیر هست؟هزینه آن چقدر است؟

دانشگاه بین الملل و پردیس های ایران نظیر پردیس کیش، پردیس تهران  و دیگر دانشگاه ها در رشته داروسازی بدون آزمون پذیرش مینمایند؟

برای مشاوره داروسازی بدون کنکور به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید

برای مشاوره داروسازی بدون آزمون به سایت مراجعه نمایید.

داروسازی+درباره داروسازی+رشته داروسازی+شرایط داروسازی+داروسازی رشته